Office Administrator/Secretara
Responsabilitati:
• Preia mesajele primite (prin telefon, fax, e-mail) si le distribuie destinatarilor in companie;
• Preia, inregistreaza, distribuie si arhiveaza corespondenta primita;
• Arhiveaza diverse tipuri de documente;
• Actualizeaza in sistemul informatic datele de indentificare ale clientilor, atunci cand este necesar sau cand i se solicita acest lucru;
• Asigura protocolul vizitelor clientilor sau a altor vizitatori la sediul punctului de lucru;
• Intocmeste necesarul de materiale si produse consumabile necesare bunei desfasurari a activitatii (exemplu: papetarie, protocol, consumabile curatenie);
• Raspunde cererilor de oferta din partea colegilor pentru diverse produse sau servicii administrative (exemplu: cazare, mobilier, paza si protectie);
• Realizeaza rapoarte privind activitatea departamentului Administrativ (exemplu: consumul pentru produse si servicii).
Cerinte:
• Experienta de cel putin 6 luni;
• Absolvent/a studii superioare;
• Buna utilizare a softurilor specifice (MS Office – Excel avansat, Outlook);
• Limba engleza la nivel mediu;
• Comunicare (voce placuta si clara, fluenta in exprimare, ascultare activa);
• Atitudine pozitiva orientata spre client;
• Abilitatea de a identifica si rezolva probleme;
• Preocupare pentru exactitate;
• Orientare catre rezultate;
• Autonomie;
• Initiativa si pro-activitate.
Oferta (bonusuri, beneficii):
• Pachet salarial motivant;
• Sistem de bonusare;
• Dezvoltare profesionala intr-un mediu dinamic si orientat catre performanta;
• Posibilitati de crestere profesionala, programe de training.
sursa: bestjobs.ro
Strada Budiului 68, Târgu Mureș 540390